2012. augusztus 2., csütörtök

Zöldségturmix

Némi Élő ételek könyve, kíváncsiság, és a nyári zöldség-gyümölcs őrület hatására én is elkészítettem életem első zöldségturmixát.

Hozzávalók:

- 2 kis-közepes fürtös paradicsom
- egy marék porcsin
- pár levél friss bazsalikom
- egy kevés bors
- egy kevés víz (fél-1 dl)

Ezt összeturmixoltam, és kész is volt. Finom, friss, zöld íze van. Augusztusban most ismét kis tisztító kúrát tartok (kicsit könnyebb lesz, mint január-február magasságában), és úgy döntöttem, ez lesz az uzsonnám. Persze bármilyen más zöldséggel is lehet. Én majd valami répásat még biztosan kipróbálok.
A zöldségturmixot ajánlatos frissen inni. A fenti recept egy főre szól, 2-3 dl jön ki belőle. Függ a paradicsomoktól, meg a hozzáadott víz mennyiségétől.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...