2013. október 8., kedd

Kreatív kedd #5


  Avagy csinálj valami mást, mint a megszokott! Nálam például ez abban merült ki a hétvégén, hogy szombat-vasárnap EGYÁLTALÁN rá se néztem az e-mailjeimre, se bloglovinra, se semmire. Gépet én csak akkor néztem, amikor Csillagkaput néztünk rajta. És nem omlott össze a világ! :)
  Helyette A világ teremtését meg Bukfencező múzsát olvastam például, vagy pakolásztam, családi életet éltem. A Világok teremtése után tegnap az Indiánokat is elkezdtem. Most már biztos, hogy kell ez a sorozat otthonra, kell a leendő gyerkőcöknek, hogy okosodjanak és megszeressék az olvasást :)
  Úgyhogy a mai Kreatív kedd üzenete, hogy egy kicsit kapcsold ki az automatikus cselekvéseket és csinálj valami mást!

  Jövő hétre pedig tervbe van véve, hogy a páros kis könyvünket folytatom és végre kreálok, kreálunk valamilyen esküvői tablót is itthonra (de előtte még be kell hozzuk a lemaradást).

Szép keddet Mindenkinek! :)

És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Arról, hogy mi tartozhat ide, bővebben az első bejegyzésben tájékozódhatsz.

(Kép innen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...