2013. október 11., péntek

Lélekkonyha

A legújabb finomsága, ugye, milyen szép?
  Most pedig blogajánló következik. Mert ennek a nőnek a képeitől, receptjeitől és történeteitől mindig elámulok :)
  Ez a blog pedig a Lélekkonyha, avagy Soul Kitchen. Nyáron tematikus napokat tervezgettem, és egy olasz reggeli kapcsán bukkantam rá a blogra (ez lenne az a fincsi olasz reggelinek való), amit ugyan végül nem készítettem el - még! - de ahogy jött a bloglovin, elkezdtem összeszedni az érdekesnek tűnő blogokat (a "rendszeres olvasó" funkcióját nem használtam ki igazán, fejből meg nem tudtam mindent, a könyvjelzősávom betelt volna, és a többi kifogás, egy szó mint száz, jól jött a bloglovin), és a Lélekkonyhát is ezek közé tettem. Ez a blog nem frissül túl gyakran (értsd, nem napi vagy heti szinten), olykor csak havonta 1-2 bejegyzés születik, viszont azokért megéri követni a blogot! (végül is nem lenne könnyű a nap minden napján új és szuper recepteket kipróbálni vagy mindig izgalmas gasztro helyekre járni)
  Eddig ahogy nézegettem, eléggé megvalósíthatóak a receptek, használ ugyan - számomra - izgalmas, új fűszereket, alapanyagokat, de nem gondolnám beszerezhetetlennek őket vagy emiatt megvalósíthatatlannak a leírtakat. És csodaszép képeket készít! Márt csak azért megéri nézegetni, a hangulatért.

  Szóval olvassátok, nézzétek, süssetek-főzzetek!

(Ó, és most bukkantam rá a gasztro bloggerek összefogó oldalára is: http://gastroblogmania.blogspot.hu/)

(Kép innen.)

Ti milyen gasztro blogokat olvastok? Honnan szereztek ihletet a sütéshez-főzéshez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...