2014. január 8., szerda

Kreatív kedd szerda #18

Ó, igen, éljenek a saját képek! :P
  Ismét elcsúsztam egy nappal... Az igazság az, hogy mióta elromlott a kártyaolvasóm a gépben, a fényképezőről csak a Kedves gépének segítségével tudom áttranszportálni a képeket az én gépemre. Szóval amíg ő nincs itthon, addig nem megy. Addig sokszor a bejegyzést sem írom meg, mert úgysem tudom posztolni kép nélkül (mert ugye egyre több saját képet szeretnék). De mire hazajön, sokszor késő van, vacsorát főzünk, vagy előtte még biciklizünk és bevásárolunk, ahogy tegnap is például, nézünk esetleg egy filmet és már el is jött a lefekvés ideje. Úgyhogy elnézéseteket kérem.
  Tegnap amúgy nem voltam valami kreatív, tanultam a mai vizsgámra. De kipróbáltam (vagy inkább újra felelevenítettem) egy új (elfeledett) frizurát, mellyel még egy lépést tettem a kreatívabb frizurák felé. Igazi baby-step ez, ahogy az összes többi is. Tényleg teljesen az alapoktól kell kezdenem.
  Szóval a lényeg, hogy fogtam ezt a csodás rózsaszín csatot, és gondoltam egyet, és ezzel fogtam fel a hajam az eddig megszokott hajgumi helyett. A hajam összefogtam kézben, megcsavartam párszor, felhajtottam és rácsatoltam. Csodás! Stabil, nem kell mindig újragumizni, nem birizgálom így a hajam, látok, minden klassz, csak filmet nézni nem jó benne, mert nyomja a fejem, ahogy hátradőlök - de igazából filmet nézni copfban sem szeretek, ha csak nincs elég alacsonyan (vagy épp magasan, a fejem tetején) a copf.
  Ezen felül viszont teljesítmény, hogy tegnap tényleg elmentünk végre biciklizni! Igaz, hogy sokkal kevesebbet mentünk, mint terveztük, de legalább ebben is elindultunk. Pedig már kezdtem nézni magamnak aznapra valami jó kis tornagyakorlatsort, mert azt hittem, nem jutunk már el biciklizni :)

  Hú, hát nem túl erős kezdés (ez az idei első Kreatív kedd), de lesz ez még jobb is!


És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Arról, hogy mi tartozhat ide, bővebben az első bejegyzésben tájékozódhatsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...