2014. február 10., hétfő

Hajrá hétfő #21

Halihó!

  Elindult a második félév! Már nyomtattam csini páros-páratlan hetes órarendeket, tip-top kis szervezős mappát hoztam össze. Kell is, mert rengeteg tennivalóm lesz ebben a félévben. Három önkéntes meló, ebből az egyik szakmai gyakorlat is (az egyik pedig még nem indult be, lehet, nem is fog... attól függ, lesz-e jelentkező). Plusz suli, plusz heti 2x4 óra pénzes meló (a szakmai gyakorlatért nem kapok :( ). Plusz háztartás, családi- és baráti élet, meg magammal is kéne foglalkozni...
  De eddig egész jó. Ma reggel felkeltem rendben fél7-kor, így volt időm epilálni és hajat mosni :D Ki kell használni a reggeleket! Kelek a Kedvessel fél7-kor, nekem viszont csak 9-re kell a legtöbb esetben bemenni.
  Most viszont épp nincs sok időm, mert hamarosan hazajön a Kedves és megyünk vásárolni, aztán főzünk, egymással törődünk. Voltam most elég sok képzésen, programon, kell most a romantika :)

  Úgyhogy nekem hajrá romantika!

Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...