2014. június 30., hétfő

Hajrá hétfő #37


Szép hétfőt Mindenkinek!

Az elmúlt heti terveket sikeresen teljesítettem.
Ledolgoztam a tervezett napokat, és most másik asztalnál ültem, így sikerült bekerülnöm a vérkeringésbe, többet tudtam beszélgetni. Jött egy új lány is (csak a hétre), volt kivel ebédelni menni, meg kinek megmutatni, mi mindent tanultam az egy hónap alatt :D Már profi dobozhajtogató vagyok (levegőben is megy!), tudom az adminisztrációt, egyre kevesebb a kérdéses elem postabontásnál és az archiválás is egész jól megy. Leadtam valamikor a munkatervet is, július végéig maradok heti 3x8 órában. Sokkal jobb így, van rendszer és látom a végét :)
Az Anne sorozatom egy újabb taggal bővült, már 5 kötet megvan a 8-ból!
A kolis záróbeszélgetés jól sikerült, feldobta nagyon azt a napomat :)
Kialakult nagyjából a heti menetrend is.
Volt Kortárs Elutazás is, Tatán. Mindig nehezen szánom rá magam az ilyenekre, aztán rájövök, milyen jó. Az idei év első szabadtéri strandolására is sor került az Öreg-tónál. Jó volt a víz, napoztunk is, szombaton épp tökéletes volt az idő. Máskor is jó lenne visszamenni.
Bónusz: Vasárnap pedig a Kedvessel limonádéztunk a Bálnánál és sétáltunk egy nagyot.

A heti tervek: A héten indul a 2014-es No Kredit Szabadegyetem, elképesztő mennyiségű programmal készültek! Kedd este máris lesz két pszichológus előadó, jó lenne elmenni legalább az egyikre :) Gyarmathy Évától eddig csak olvastam, de még nem hallottam előadását, viszont érdekelne. Aztán lesz nővér születésnap is, és kiderül, hogy megnyerem-e a fogadást, azaz 2-án születik-e meg az unokahúgom :D Sajnos a haskörfogatos fogadást már tuti nem nyerem meg, viszont a Kedves fogja nagy valószínűséggel (az ő tippje lesz legközelebb, de még az is túlzás), annak is örülök :) Volt osztálytársas találkozó is lesz, meg honlapos megbeszélés és talán evezés is. Ó, és hát készülök a Kedves névnapjára is :)

Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...