2014. július 7., hétfő

Hajrá hétfő #38

Ezzel a géppel még a spenótról is lehet szép képet készíteni, elképesztő!
Sziasztok!




Lássuk csak:

  • A múlt héten nem mentem végül No Kredit Szabadegyetemre...
  • Az unokahúgom nem elsejéről másodikára virradóra született, úgyhogy buktam a fogadást. De nem is baj, az a 10-e nagyon szimpatikus, már mindenki ünnepén túl van :) A haskörfogatban továbbra is a Kedves vezet, nem ugrott meg hirtelen 20 centit.
  • Volt osztálytársakkal is találkoztunk, minipikniket csaptunk a Margit-szigeten és isteni répás-mézes muffint ettem, aminek el is kérem majd a receptjét ;) Meg csomó nyári programról beszéltünk... Pl. a Francia Intézet idén nyáron is kertmozit tart a Holdudvarban, gyertek! :) Bár egyik barátnőm szerint nagyon hamar kell menni, hogy maradjon rá jegy. Mindenesetre az első filmre szeretnék menni, olyan kis csajos, nyári kikapcsolódás :) (remélem, az értelmesebb fajtából azért)
  • Honlapos megbeszélés is volt (alakuló tanácsadó csoport) és alkottunk egy elég klassz logót. Reméljük, ilyen ütemben haladunk továbbra is.
  • A Kedves névnapjára sikerült az ajándékot időben megrendelni :) Sajnos nem tudtam meglepiben sütni-főzni, mert nem voltam úgy egyedül otthon, de a finom íz így is megvolt, csak a meglepetés nem. (lasagne ♥) És az ajándékkal bár a meglepi megvolt, de cserélni kell majd, mert rosszat kommunikált felém :P De nem baj, 15 napon belül visszaveszik :) Amúgy szueper kis hétvége volt, sok-sok pihenéssel, fagyival és palacsintával.
  • + Végre sikerült finom spenótot készítenem! A friss spenót durván kenterbe veri a fagyasztottat. Meg végre volt benne rántás is, zsömle, ahogy a nagykönyvben meg van írva. De már magában a spenótlevélnek is nagyon jó íze volt. Egyetek spenótot!



A hétre tervek: Munka (visszajött az a diáklány, akivel együtt kezdtük, végre!). Kedden végre megyek varrónőhöz szép nyári ruhát varratni, illetve egyelőre csak méretet vesz, utána pedig barátnőzök. Szerdán folytatjuk a honlapos megbeszélést. Befizettem az angol nyelvvizsgára a pénzt, úgyhogy nincs visszaút, aug. 9-én vizsgázom... (tippeket, anyagokat, tapasztalatokat szeretettel várok!) és a héten valószínűleg nagynéni leszek. :)



Nektek mihez kell hajrázni?

2 megjegyzés:

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...