2014. augusztus 11., hétfő

Hajrá hétfő #43

Hangolódjunk a kenuzásra
- a pillanat, mikor megnyertünk egy versenyt -
Halihó! :)

Na, végre vége! Letudtam a nyelvvizsgát! Remélhetőleg sikeresen. Mindenesetre nem fogom magam ezen rágni a nyár hátra lévő részében, az is biztos. Majd szept. 5-én kiderül, addig viszont élvezem a szabadságot :)
Tényleg elképesztő érzés volt, miután kijöttem az épületből - végleg. Hogy most akkor ennyi... Nem kell a fejemben tartanom furcsa témájú véleményeket (amiről magyarul sem beszélgetek soha, de itt szóba kerülhetett volna), nem kell minden eszembe jutó szóra gyorsan rákeresni a szótárban, és nem muszáj angolul nézni a sorozataimat... Bár azt hiszem, ezt az évadot már így fejezem be :D Miután rájöttem, hogy online csak angolul, felirat nélkül van fent, akkor választom inkább az angol nyelv+angol felirat kombót, ami már megvan (és igazából elég jól értem így is a történéseket). Szóval nagyon felszabadító. Itthon a Kedves virággal és vacsival várt, jól esett nagyon pihenni egyet és X-aktákat nézni vele :) Vasárnap pedig 7-kor kelni (nem vagyok mazochisták, felébredtünk...), Tesco-ban reggelit venni (csak az volt nyitva vasárnap reggel fél 8-kor) és Duna-parton megreggelizni. Ja, és megajándékoztam magam egy Marie Claire-rel is, ha már hello.agi ajánlotta, olyat még úgysem fogtam egyszer sem a kezemben. És eddig meglepően érdekes ez a magazin, szóval köszönöm az ajánlást! :) Azt hiszem, majd erről is írok egy kis(nagy) összefoglalót, mint a Cosmo-ról. (és még egy Glamour-ral is lógok) Addig is elolvashatjátok a nyelvvizsgás összefoglalómat, hátha épp jól jön Nektek.

Tervek a hétre: pihenés, pihenés és pihenés. Ha összejön, koktélozás a barátnőkkel. Ami már biztos, hogy megyünk vacsizni a Mongolba (Kedves, édesanyja és barátja, a Nagyi és a Kedves legjobb barátja). Kiolvasom a Marie Claire-t és igyekszem róla összefoglalót is írni. Meg mást is írni, végre blogolni :) Blogger Irományok Projekt-es kreatív feladatot csinálni. Ó, mert lett a Blogger Irományok Projektnek facebook oldala is! Lett csoportunk is, végre megismertük kicsit egymást és születnek mindenféle tervek. Pl. most egy olyan, hogy Ajándék, az egyik tag hoz kreatív írásos feladatokat, amiken dolgozunk, és azok is felkerülhetnek a blogra :) Szóval az első feladaton fogom törni a fejem. És Dün-nek elküldöm a képeslapokat. Meg megyek ismét tanácsadócsoportos megbeszélésre is. Nagyon kéne haladni. Hétvégén pedig irány Nyék és a bányatavak! Viszünk kenut is, úgyhogy lesz móka és kacagás :) (meg remélem, szép idő) Illetve a héten befejezik a tetőfelújítást is a házban (legalábbis a mi oldalunkon), így végre talán nem fogunk beázni :)

Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...