2017. november 13., hétfő

Arcpakolás, ami egyben finom desszert is

Ma úgy döntöttem, kicsit kényeztetem az arcom, mert már kezdett nem túl szépen kinézni. És mivel tegnap éjszakába nyúlóan mosogattam, úgy éreztem, itt az ideje, hogy a gyerkőcök alvásidejében én is pihenjek picit. Mostanában a sk. kozmetikumokról olvasgattam amúgy is, így készült el ez a végtelenül egyszerű és finom arcpakolás.

Keverj össze tejfölt, citromlevet és mézet, kenegesd be vele az arcod, ami kimaradt, azt pedig edd meg. Nézz meg egy sorozatrészt (én az Outlander legújabb részét néztem meg), vagy pihenj, olvass, rajzolj, ami kikapcsol (min. fél óra), aztán mosd le. Én előtte bőrradíroztam is egyet. (Bőrradír recept itt, de a sima cukor is jó magában.) Így az arcom pihe-puha lett, a pórusaim is szépen tisztultak.

Nektek van kedvenc arcpakolás-receptetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...