2012. június 21., csütörtök

Körömlakklemosó

    Ezt úgy éreztem, muszáj most megosztanom. Épp Szívek szállodáját néztem (nézek), és ez az a sorozat, ami közben a legjobban lehet körmöt festeni vagy lemosni, körmöt vágni, egyszóval körmözni. És a körömlakklemosó az íróasztalról leesett, és talpra esett! Ma bebizonyosodott, hogy nem csak a macskák esnek a talpukra! Igaz, hogy egy kb. 10 centis rés állt a rendelkezésére az ágy és az asztal között, így két oldalról is támogatást kaphatott, de akkor is... begurulhatott volna az ágy alá, ehelyett megállt a talpán!

Ez egy nagyszerű nap! :)

3 megjegyzés:

  1. "Ajánlották" a blogod, azt mondták jó móka beleolvasni néha. És tényleg! Nagyon jól elszórakozom rajta, sok önfeledt nevetést okozol nap mint nap, köszönöm! Köszönjük! :)) De néha azért őszintén elcsodálkozom azon, hogy miért gondolod azt, hogy bárkit is érdekel, hogy leesett a körömlakk, milyen bugyi lesz rajtad az esküvőn vagy, hogy épp hova, mennyit hánytál, és ezt hogy mostad fel...mindenesetre! köszönjük a vidám perceket :))

    VálaszTörlés
  2. bocsánat, körömlakklemosó :D ejnye, pedig már annyiszor olvastam

    VálaszTörlés
  3. Én őszintén örülök, ha megnevettetlek Titeket :)
    A rövid bemutatkozásomban jobb oldalt ez található: "Mindenféle ötletek, receptek, fogalmazások, érzések közkinccsé tétele, mert jólesik és hátha másnak is."
    Nekem jól esik írni ezekről is, mert az én kis életemben ezek jelentős pillanatok vagy épp nem, de érdekesek és szeretném, ha megmaradnának és később én is jókat mosolyognék rajtuk. Akit meg nem érdekel, ne olvassa. Sokféle olvasó van, nem lehet tudni, kit mi érdekel. Elsősorban arról írok, ami engem érdekel. Ha mást is, annak nagyon örülök.

    VálaszTörlés

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...