2013. október 1., kedd

Kreatív kedd #4

  A mostani kreatív keddre az én kreatív vasárnapomat hozom el. Illetve a mi kreatív vasárnapunkat a Kedvessel.

  Egy ideje ez volt az első vasárnap, amit otthon terveztünk tölteni, kettesben. Hogy nem megyünk senkihez, senki nem jön hozzánk és munkánk sincs, se tanulnivaló. Juhéj! Mit kezdjünk vele? A múlt héten a Kedves mondta, hogy milyen klassz lenne egy játéknapot tartani. Mikor realizálódott bennem az, hogy ez a vasárnapunk milyen is lesz, kaptam az ötleten, és mondtam a Kedvesnek, hogy akkor legyen a vasárnapunk egy játéknap! Kártya, dzsenga, társas, számítógépes játék, bármi, amihez épp kedvünk van. Ehhez csinálunk egy nagy adag pizzát - és sört iszunk, ez már a Kedves kérése volt. Meg is egyeztünk hát, vártuk a vasárnapot.

  Addig aludtunk, amíg bírtunk - egészen negyed 9-ig. Kis betegségérzéssel keltem, és mivel nem kívántam a Kedves extra gyógyteáját (annyi citrom van benne, hogy összetapad a szám), így kaptam gyógysört. A reggel így azzal telt, hogy kiszellőztettünk, én az ágyban, a Kedves a kanapén ülve itta a reggeli sört, közben beszélgettünk. Ezzel elvoltunk kb. 40 percig (lassan iszom a sört). Nem egy szokásos reggel-i, de nagyon kellemes volt. Végre ráérősen keltünk, beszélgettünk.

Az isteni finom pizza a Kedvestől
  Meglepetés volt, hogy most a Kedves hozta fel, hogy rakjunk egy kis rendet, hogy legyen helyünk közlekedni. Meg is történt. Elmosogattunk, rendet raktunk. És kreatív naphoz híven most nem én főztem, hanem a Kedves. Ez volt a nap második meglepetése. Ő készítette a pizzaszószt és ő gyúrta a tésztát (jó, a hozzávalókat ott én méregettem ki, de ő gyúrta). Erről ejtenem kell pár szót. Olyan pizzaszószt én még életemben nem ettem! Az edényt szépen kitakarítottam utána, annyira finom lett. A titka: alma. Furán néztem rá, amikor azt kérte, hogy a hagymán és a répán kívül egy fél almát is daraboljak össze, de isteni finom lett! Cukor pedig szinte egyáltalán nem kellett bele, összesen kb. fél tk került bele (fél kg sűrített paradicsomhoz), ennyit még megengedtem magamnak, diéta ide vagy oda. A pizzatésztát pedig gyönyörűre gyúrta, szépen meg is kelt, ő nyújtotta ki, olyan volt, amilyennek lennie kellett, nem tört, nem ragadt (a kelleténél jobban), lehetett emelgetni, húzkodni, pörgetni is akár. De ez még nem volt elég. Szép széleket is csinált a pizzának, amiben szintén szósz volt. Megtartjuk a szakácsot, sokszor fogunk még ilyet csinálni.

  Kreatív naphoz híven végül persze nem játéknap lett, mert épp máshoz volt kedvünk, úgyhogy sétáltunk egyet, főztünk, patkányoztunk és sok-sok Csillagkaput néztünk (nem hittem régen, hogy szeretem az ilyeneket). Este a Kedves játszott egy keveset (ha már játéknap van), én eközben pedig cikkeket olvastam és e-maileket írtam (végre minden levelet megírtam, amit már egy ideje halogattam). Korán zuhanyoztunk, este még egy kis Csillagkaput néztünk és jót aludtunk. (Hétfő reggel pedig már megint elaludtunk...)

És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Arról, hogy mi tartozhat ide, bővebben az első bejegyzésben tájékozódhatsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...