2013. december 2., hétfő

Hajrá hétfő #11

Ez is egy olyan hangulat, amit imádok :)
  Első decemberi hétfő... Azt mondtam, novemberig tart a diéta, de hát közben is meg-megszegtem, szegtük, illetve jobb is, ha nem csak egy múló fellángolás az egész. Arra kell rájöjjek, hogy ha az egészségemet hosszú távon szeretném fenntartani, akkor jobb a folyamatos odafigyelés - időnkénti engedményekkel - mint a nagy kampánytisztítás (jó, oké, ez így logikus meg minden, nem találtam fel a spanyol viaszt, tudom). Úgyhogy maradnak a Hajrá hétfők :)

  Az elmúlt hét elég kuszára sikerült... a tervekből nem sok minden valósult meg, elfogyott a lendület. Volt megint pizzarendelés, másnap meg péksütit is ettem, sőt, édes péksütit is! Isteni finom szilvás-grillázsos sütit. De legalább tönkölylisztes volt :) És legalább finom volt. Munka előtt vettem ezt, egy füstölt sajtos croissant és egy tejeskávé kíséretében. Mindent megmelegítettem a munkahelyen és sorozatnézés közben, lábamat a radiátorhoz nyomva eszegettem-iszogattam. Imádom az ilyen hangulatos tevékenységeket!
  Péntek este pedig Fricsay Richárd Emlékhangversenyre mentünk egy ismerős jóvoltából, ahol nemcsak pazar zenével vártak minket, hanem a hangverseny végén pezsgős koccintás is volt, aprósüteményekkel karöltve. Az ilyen hangulatot is nagyon szeretem. Sőt, meg merném kockáztatni, hogy szívesebben tölteném ilyen programokkal a péntek estéimet, minthogy vad bulikra járjak el. Azokból évente egy elég (és akkor sem túl vadak). És megbeszéltük a Kedvessel, hogy megyünk majd Verdi operát nézni-hallgatni :)
  Szombat este úgy volt, hogy romantikus vacsorára megyünk, de végül itthon költöttük el azt a romantikus vacsorát, bolognaival. Vasárnap pedig advent vasárnap volt zsíros kenyérrel és hagymával, este pedig palacsintával, meg mindenféle rágcsával - Shrek 3-at néztünk négyesben, az előkarácsonyi projektorunkkal :)
  Mára pedig megbetegedtünk, én itthon is maradtam, próbálok gyógyulni, fél3-ról önkénteskedés. És rám maradt a kenyér és a palacsinta, a Kedves ma már folytatja a diétáját (csak a maradék bolognait eszi meg). Én meg próbálom kitalálni, mi legyen ma a vacsi... de szerintem rántott sajt lesz rizzsel, sült krumplival. A többit még meglátjuk.

Hajrá Mindenkinek a hétfőhöz és a héthez!

(Kép innen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...