2013. december 31., kedd

Kreatív kedd #17


A Kreatív kedd köntösébe bújtatott óévértékelés következik most. Lássuk csak...

  A blog szempontjából azt hiszem, egy elég jó évet zárhatok. A tavalyi 39 bejegyzéshez képest idén 198 bejegyzést írtam (ez a 199., egy ilyen szép, nem kerek számmal zárom az évet). Indult Hajrá hétfő, Kreatív kedd és Napi vers is, új olvasóim és kommentelőim is lettek, bár tavalyi statisztikám nincs erről, de idén már 25 rendszeres olvasóm van, a Bloglovin pedig idei találmány, ott 14 követőm van már, de olvasnak a Molyról is páran - ki rendszeresen, ki csak alkalmanként. Elkezdtem a címkeszortírozást is, aminek nem tudom, a végére fogok-e valaha is érni. Írtam Bemutatkozást is, kezd valamivé fejlődni ez a blog, úgy érzem, kezd formája és célja lenni. A cél mondjuk alapvetően továbbra is az, hogy nekem jó legyen. Olyanról írok, ami engem érdekel, nekem tetszik, esetleg jó lenne, ha biztosan megmaradna és nem kéne az igen törékeny emberi emlékezetre bíznom bizonyos eseményeket. Persze nagyrészt azért olyanról igyekszem írni, aminek van némi esélye, hogy mást is érdekel, inspirál, segít, motivál, elgondolkodtat. Most már azért jobban figyelek az olvasókra is, nem csak magamra. Így végül is teljesült az a vágyam is, hogy egy szerkesztőségben dolgozzak. Szerkesztő vagyok a saját szerkesztőségemben, sőt, egyenesen főszerkesztő vagyok! Minden rovat vezetője, korrektor, meg minden. Klassz dolog, persze néha több idő nem ártana :) De imádom, hogy írhatok. És az is jó, hogy azért olvasnak.
  A legolvasottabb bejegyzések továbbra is az elemzések, persze, hogy azok... Kíváncsi vagyok, hány évig vagy évtizedig lesz ezekre még szükségük a középiskolásoknak :) meg a kalácsrecept is kedvenc volt, a kis kivétel :) De az esküvős bejegyzéseim is egész sok kattintást megértek.
  Az én kedvenceim viszont a következők:
A szerelmesek:

Elmélkedősek, személyesek:

Ezekben van talán a legtöbb munkám, és munkával kapcsolatosak is :)


Nektek melyik bejegyzés volt a kedvencetek?

  A magánéletem 2013-as alakulásával is teljesen elégedett lehetek, azt hiszem. Ötös szakdolgozat és államvizsga, sikeres MA felvételi az ELTE-re, tanácsadás- és iskolapszichológia szakirályra, Kortárs lettem, lett munkám, önkéntes lettem egy lánykoliban, jövőre lesz még egy önkéntes melóm (gyűlik a szakmai tapasztalat) és hát FÉRJHEZ MENTEM!!! :) ♥ És azóta is boldogan élünk. Minden tervemet megvalósítottam, amit elterveztem, kivéve persze a testemmel kapcsolatos elvárásokat :P Haladtam velük, nem azért... de nem a legjobb karácsony után elmélkedni ezen :D De nincs bennem bűntudat. Haladok az úton, aminek még közel sincs vége, és sosem lesz, a testemre tartósan szeretnék odafigyelni. Idén inkább "lelkizős" évem volt, elmélkedős, belső fejlődős, most ezt elég szilárdnak érzem ahhoz, hogy jövőre inkább a fizikai dolgokra helyezzem a hangsúlyt - de a jövő évi terveimről majd később. :)

(Kép innen.)

Nektek milyen évetek volt?



Mindenkinek jó szilveszterezést és boldog új évet kívánok! Köszönöm az olvasást, kommenteket, jelenlétet!
Jövőre találkozunk!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az eredményeidhez! :) Hasonlóan sikeres - sőt még sikeresebb - és boldog új évet! :3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Neked is sikeres és boldog új évet!

    VálaszTörlés

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...