2014. január 29., szerda

Budapest télen

  Végre itt a tél! És tudom, mindenki látja, hogy esik/esett a hó, de akkor is jó hangot adni az örömömnek. Ma reggel sétáltam egyet a Kedvessel a Duna parton, ő aztán biciklire szállt és ment be dolgozni (nem telefonált senki nekem, csak beérkezett akkor rendben). Aztán hazasétáltam és közben fotózgattam kicsit a telefonommal. Itthon guggoltam egy sort (tegnap pihentünk), aztán összekészülődtem a mai találkozómra. Eredetileg arról volt szó, hogy kipróbáljuk a Púdert, de rábeszéltem az ismerősöm, hogy inkább menjünk a Gellért-hegyre sétálni egy nagyot a hóban. Kár ilyen szép időben bent lenni (és milyen jó, hogy nem dolgozom ma és suli sincs ^^ már megyek, már megyek is a fenébe...). Oda már a fényképezőt is elvittem, mert Budapestnek jól áll a tél és meg akartam örökíteni jobb minőségben is. Odafelé úton a Szabadság-hídon még megálltam: egyszer fotózni, egyszer pedig fotósokat hagyni fotózni - nem akartam begyalogolni a képükbe. Egy anyukát és egy mellette motorozó gyerkőcöt fotóztak. Nagyon megköszönték a figyelmességem, jó érzés volt, hogy meg tudtam ezt tenni és nem rohantam sehova. A Gellért téren találkoztunk, aztán sétáltunk egy jót a Gellért-hegyen.
  A Gellért-hegyről lefelé sikerült kicsavarni a bokám, majd nem sokkal később lecsúszni a lépcsőn (mindenki nagyon vigyázzon, azok a lépcsők borzalmasak! és én ezt tudva estem el... hiába vigyáztam). Szerencsére a gerincem nem vertem be, csak a fenekem-derekam közötti párnásabb részt, de azt túlélem. Ezután sikeresen elbattyogtunk a Burger Kingbe olcsó forró csokizni. Ott beszélgettünk egy sort, aztán az ismerősöm evett még egy levest pár épülettel arrébb és a Kálvinon elbúcsúztunk. Jól esett hazajönni, megenni egy nagy adag sárgaborsó főzeléket fasírttal, utána pedig némi puffancsot teával. Reggel készítettem teát és beraktam a termoszba, de végül nem vittem magammal, mert nem akartam táskát vinni, és bármilyen szuper csodakabátom van, sok-sok zsebbel, a termosz azért már sok lett volna (de a fényképező még belefért!). A tea így itthon maradt és meg is várt jó melegen. A lábamat is beáztattam egy lavór jó meleg vízbe és megnéztem egy Veronica Mars részt.
  A Púder majd jöhet később. Gyönyörű havas nap a mai! Majdnem olyan szép, mint az a bizonyos élesztős nap, az első randi-randi a férjemmel :)

Egy oda és egy vissza Dorka-lábnyom
és 2 Dorka-láb
Csabi és Dorka oda-lábnyomok és biciklinyom
(meg más emberek nyomai, akik belerondítottak a képbe)
Ott repül a kis madár, akit még ücsörögve akartam lekapni...
Falatozó galambok
Itt már ücsörög a madár (egy másik), csak nem tudtam közelebb menni hozzá
A havas Szabadság-híd (régi villamossal)
Az anyuka, kisgyerek és a fotósok
A havas Szabadság-híd a (havas) Gellért-hegyről
Gellért-hegyi lépcső és néhány innen nem jól látható hógolyónyomom
Havas nap utáni lábáztatás - éljen a lábfejnélküli harisnya!

  És még egy videó a végére, ami eszembe jutott :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...