2014. augusztus 17., vasárnap

Hajrá hétfő #44



Sziasztok!

Most épp nem tartózkodom itthon, de azért beidőzítettem egy bejegyzést :) Remélhetőleg szép időnk van Nyékládházán, így tudok úszni, evezni és napozni.
Amúgy a múlt héten volt tanácsadócsoportos megbeszélés, végre haladtunk ismét egy sort :) A Blogger Irományok Projektnek lett facebook oldala (bár azt hiszem, efölött már örömködtem egy sort), és banner-e is, úgyhogy most már innen is bármikor el tudtok jutni a Projekt oldalára, hogy elolvassátok a legújabb bejegyzéseket! ;) Elindul egy gerillareklámozás is, post it-ekkel. Ha találkoztok valahogy eggyel, kérlek, írjátok meg! :)
Koktéloztunk egyet 2 barátnőmmel a Corvinus Café-ban (először, de nem utoljára), és pihentem és pihentem. Olvasgattam, filmelőzeteseket néztem (régen nagyon sokat foglalkoztam a filmekkel)... Szeretnék is a figyelmetekbe ajánlani egy mozis programot: 4. Mozinet Filmnapok aug. 21-25 között. A műsor Budapesten:

augusztus 21. (csütörtök)
19.00 – Én és te (16) ’96
21.00 – Az apáca (16) ’112

augusztus 22. (péntek)
19.00 – Frances Ha (16) ’86 (a vetítés után beszélgetés Sediánszky Nóra és Somorjai Enikő részvételével)
21.00 – A messzi dél vadjai (12) ’93

augusztus 23. (szombat)
17.00 – Renoir (12) ’111
19.00 – Borgman (16) ’113 (a vetítés után beszéletés Sepsi László és Jankovics Márton, a Prizma munkatársainak részvételével)
19.00 – Az utolsó éjszaka Párizsban (12) ’88 – PREMIER ELŐTT
21.00 – Viva La Libertá – Éljen a szabadság! (12) ’94

augusztus 24. (vasárnap)
17.00 – Lore (16) ’109
19.00 – Philomena – Határtalan szeretet (12) ’98
19.00 – Az utolsó éjszaka Párizsban (12) ’88 – PREMIER ELŐTT (a vetítés után előadást tart Ungváry Krisztián)
21.00 – Apáim története (12) ’108

augusztus 25. (hétfő)
19.00 – Nővér (12) ’100
21.00 – Templom a dombon (16) ’112


De Debrecenben, Nyíregyházán, Szegeden és Székesfehérváron is lesz program :)
Én szerintem itthoni mozit fogok ezekből tartani (éljen a projektor!). Az apáca már régóta érdekel (meg francia), azt mindenképp, a Frances Ha kellemesnek, vidámnak tűnt, azt is, a Philomenát Judi Dench meg a sztori miatt, az Apáim történetét Sarah Polley miatt (Váratlan utazásos Sarah), aztán még meglátjuk :) A Renoir is érdekel.

Ti láttátok valamelyiket? Melyik érdekelne?

Amúgy semmi különös terv nincs a hétre. Igazi pihenős hétre terveztem, ahogy éppen jön. Szóval nekem semmihez sem kell hajrázni.

Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...