2015. október 26., hétfő

Hajrá hétfő #59

A múlt hetem meglehetősen kudarcos volt. Nem nagyon haladtam a hálószobákkal, sok sorozatot néztem, és minden szépen úszott... Persze tudtam, hogy ha ebben hagyom magam kicsit tespedni, akkor majd az erőt ad, és hirtelen, nagy lendülettel vissza is libbenek, mert elegem lesz ebből a tespedésből, meg az irdatlan rendetlenségből. Így is lett. Ismét felhagytam a sorozatnézéssel, főleg, mert azt vettem észre, hogy a Pretty Little Liars csak feszültté tesz, a sok megválaszolatlan kérdéssel, a hülyeségekkel... Jobb nekem, ha valami klassz könyvet olvasok kikapcsolódásképp, vagy naplót írok (azt is elég ritkásan vezettem a héten).
Ma Rebus miatt a házi munkákkal nem tudtam sokat haladni, de kitartóan igyekeztem csinálni, amit kell, így lett mosva és teregetve, mosogatógépet is beindítottam, a vacsora előkészítve, és a következő két napra az ebéd is hamarosan kész. És persze rengeteget játszottunk, délelőtt egy jó nagyot sétáltunk, a D vitamint is beadtam már neki, szóval szuperbabás volt ez a hétfő. Délután aludtunk együtt egyet, életmentő volt.
Rebust elkezdtük almalével etetni, elsőre is nagyon ízlett neki, úgyhogy jön majd az almapép, aztán pár nap múlva majd meglátjuk, mivel folytatjuk... Az éjszakák sajnos nem jobbak, de kezdek hozzászokni, és persze óraátállítás ide, vagy oda, én egy percet sem nyertem. Rebus így az új idő szerint 6 órakor felkel. Legalább az Apjával tudunk reggel találkozni, együtt reggelizni, ő eteti reggel Rebust almalével :) (holnap már péppel)
A héten igyekszekszem tartani a lendületet, minden nap csinálni, csak csinálni, előbb-utóbb fog látszani :)

És Nektek hogy sikerült az előző hét? Most mihez kell hajrázni?

2 megjegyzés:

  1. Hajrááá! :)

    Nekem is volt mostanság egy kis punnyadós időszakom. Néha szerintem kell az embernek egy kis punnyadás, bámulni a "tüzet". :) Én a Pharaoh című stratégiai játékkal játszottam olyan 2 hétig munka után, míg meg nem csömörlöttem benne és fel nem szabadult egy csomó tettvágy. :D Tény, régebben félévente játszottam 1-2 nap Pharaoh-t, aztán most már több év is kimaradt, így bepótoltam valószínűleg azokat is :D

    VálaszTörlés
  2. Akkor Neked is hajrá, ha buzog Benned a tettvágy ;)

    VálaszTörlés

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...