2017. október 1., vasárnap

Kihívás #6

Betegség és egyéb elfoglaltságok miatt elmaradtam a heti kihívásaimmal, de íme a következő:

Gondolj a jövőre!

Azaz tegyél ma valami olyat, ami jó lesz a holnapi, vagy még távolabbi énednek. Kérj időpontot fogorvoshoz/nőgyógyászhoz/bőrgyógyászhoz, stb. (Egy kis segítség, ha nem tudnád, a Te korodban mit milyen gyakran ajánlott nézni. Katt ide.) Kezdj el diétázni, sportolni, többet aludni. Mosolyogj többet. Köss biztosítást. Írj végrendeletet/végakaratot. Rendezd el a cuccaidat. Készítsd ki a másnapi ruhádat. Kezdj el spórolni. Stb. Stb.

Mióta anya lettem, újra és újra foglalkoztat, hogy végakaratot kellene írjak. A temetésemmel kapcsolatban. Hogy a személyes tárgyaimmal mi legyen. Egy levél a gyerekeimnak, férjemnek. Személyes üzenetek, fontos adatok, kérések (pl. írja ki a blogra is...). A második gyermekünk születése után még inkább. Úgyhogy ezt meg fogom tenni. Remélem, még van jó 50-60 évem, de azért nem árt felkészülni... ne akkor kelljen S.O.S-ben kitalálni valamit, amikor már semmi erőm rá, netán már beszélni sem tudok.

Nőgyógyászhoz eleget jártam a terhességek miatt, az most egy évig legalább parkolópályán van. Fogorvos és bőrgyógyász kellene, de szerintem az is csak jövőre, ha már kiszámíthatóbb a napi ritmusa Balázsnak.

Komolyabban veszem az RTM-et (hasizomregeneráló tréning), meg az étkezésemre is igyekszem odafigyelni, amennyire az erőmből, időmból telik.

A pénzfélrerakás később kezdődik, most ez nem az az időszak. De olyan dolgokat intézünk a házzal kapcsolatban, ami most ugyan anyagi befektetés, de hosszú távon megéri, vissza is hozza majd az árát. (Tervben van pl. egy kis fatüzeléses kályha).

Ezek mellett mostanában kezdtem el még jobban foglalkozni a hulladékmentes életmóddal, környezettudatossággal. Most a tervezési fázisban vagyok, de legkésőbb jövőre ebbe is komolyabban belevágok. Ez nekem is jó, és a jövő nemzedékének is (remélem).

És Ti mit tesztek a jövőbeni énetekért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...