2017. október 21., szombat

Kihívás #7

Az előző kihívás teljesen kizökkentett. Mert fontosabbnak gondolom annál, mintsem hogy félretegyem teljesítetlenül és nyugodt lelkiismerettel libbenjek tovább a következő kihívásra, de sokkal nehezebb, mint gondoltam, hogy nekiálljak levelet írni. Ha bármi rossz történne... Meg akkor már mégiscsak illene kézzel írni, amire még nehezebben veszem rá magam (gondolom, mert lassabb). És biztos vagyok benne, ha egyszer rávenném magam, akkor örülnék neki, hogy megtettem.
Addig is úgy döntöttem, haladok tovább, hátha ez segíteni fog. És remélhetőleg nem történik semmi komoly még velem egy darabig.

Addig is, amit a jövőbeli önmagamért tettem:

  • Elkezdtem ki konmarizni a ruháimat, első körben a fölsőket. Rendeltem is új pólókat, meg egy cipzáras pulcsit (meleg szívvel ajánlom a Bokatex-et, mindenféle ruhát rendeltünk már onnan). Bedobozoltam a kismamaruhákat, illetve készítettem egy "Majd ha belefogyok..." dobozt is. Mert azért még van rajtam plusz pár kiló, amiket tervezek az elkövetkezendő 1-1,5 év alatt leadni. A konmarizást pedig folytatom!
  • Elkezdtem komolyabban venni az RTM-et, jövő héttől egy 8 hetes kurzuson is részt veszek. Szeretném idén zárni a hasfalamat!
  • És a gyerekek babanaplójába írtam pár gondolatot - ha mégis... Már csak meg kell írni az apjuknak, a gépen hol is találhatóak ezek a fájlok :)
A következő kihívás pedig:

Próbálj ki egy rég lementett/félrerakott receptet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...