2017. december 8., péntek

Kihívás #9

Rendezz varázslatos estét!

Ez egy urban-eve-es kihívás, itt a link hozzá. Hát az enyém nagyjából úgy nézett ki, hogy végre rászántam magam, és elmentem hajat mosni. Elkezdtem sampon-mentesedni (erről majd szerintem írok külön bejegyzést is), így összekevertem a rozslisztet és a vizet (="sampon"), egy nagy műanyag tálba ecetet öntöttem (öblítés, hajkondicionálás), és már mentem is. Aztán gyógytea helyett (mert attól aztán csak pisilni kell) fahéjas-mézes teát ittam, gyújtottam egy mécsest, körmöt vágtam, bekrémeztem magam, és naplót írtam. Közben még parázslott a kandalló. Ennél varázslatosabbra mostanában nem futja. De ez is nagyon jól esett. Csak azt sajnálom, hogy minderre elég későn került sor, így bőven éjfél után kerültem ágyba, reggel persze jó fáradt voltam...

Ti milyen varázslatos estét tartotok/tartanátok?

1 megjegyzés:

  1. Ú! Ez nagyon jól hangzik! A sampon-mentesség kifejezetten érdekelne, kiváncsi leszek a bejegyzésre, ha majd írsz róla. Fáradt kelés, de friss és tiszta hajérzet. A fahéjas tea és mécses elég varázslatos tud lenni egyszerűségében. :)
    Nálunk most van mécses-, adventi- és egyéb gyertyahangulat, tobozokkal körbevéve, az koszorú gyanánt körberakva. :)
    Az a kandalló olyan jó, hangulatos :) néha még emlegetjük :)
    Naplózni jó, nekem is mostanság jött meg a kedvem, elkezdtem még egy recept-napló félét is, eseménysort kötve a hozzávalókhoz, folyamatokról, meg időközben elhangzó viccesebb párbeszédekről. :))
    Tegnap csoki gőzöléssel készített csokis piskótával próbálkoztam, annak kezdek majd a leírásába :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...