2018. január 29., hétfő

Hajrá hétfő #68


Avagy gondoltunk egy nagyot, és takarítónőt fogadtunk. Rég döntöttünk már ilyen jót/jól!

Harmadik hete, hogy jár hozzánk segíteni V., hétfőnként délelőtt 3 órát. Mit ne mondjak, jól indul a hét. Múlt héten gyerekek nélkül voltam, ma pedig Balázzsal (aki kb. végigaludta azt a 3 órát), így elég hatékonyak voltunk ketten együtt. Az alap dolgokon túl (porszívózás-felmosás-mosogatás-konyhai felületek letörlése-mosdók letörlése) mindig haladunk valami spéci dologgal is, ma például a konyhaszekrények belsejét takarítottuk, ill. én szelektáltam, rendezgettem. Jaj, olyan jó érzés :)
Délután sétálni is elmentünk, este pedig fél10-ig bezáróan mindkét gyerek bekerült az ágyába és alszik azóta is. És sikerült ma 2x tornázzak. Holnap könyvtár, szerdán torna, aztán még meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...