2018. február 7., szerda

Kihívás #10

Hát ezt kissé mellőztem, pedig már egy ideje kihúzta nekem Rebus.

Találd meg a híres ikertesódat!


Ez is egy urban-eve-es kihívás. Nem is tudom pontosan, miért válogattam be, de én ehhez kevés vagyok... Másról még esetleg megmondom, de csak akkor, ha első látásra emlékeztet valakire (pl. férjem volt főnöke Quentin Tarantino-ra hasonlított), nem így összeválogatva, apró hasonlóságokkal.

Kellene kb. 3 ember:

  1. Szem/bőr/hajszín-ben stimmel - smink és ruhaszínt lehet tőle lopni. (A smink nem érint.)
  2. Arcforma - tőle frizurát és napszemüveg-fazont lehet lopni.
  3. Testalkat - tőle a ruhákat lehet lopni.
És őszintén, fogalmam sincs... főleg, mert sokáig abban a hitben éltem, hogy én barnább bőrű vagyok, aztán kiderült, hogy szépen kifakultam :D És inkább Hófehérke típus lettem: sötét haj, világos bőr. Max. nyáron barnulok be, az megmaradt, hogy viszonylag könnyen és szépen barnulok.
Aztán a testalkat, ami folyamatosan változik, és szeretném is, ha változna. Meg na, a legtöbb színésznő meglehetősen karcsú, így a mostani alkatomhoz nehezebb is lenne keresni. A szemem színe meg hol barnásabb, hol zöldesebb, világosabb.

Nővérem Jennifer Connelly-t találta:


Akinek valóban, az arc- és orrformája, hajszíne nagyjából passzol, a szeme nem.
Szívesen várok további ötleteket :)
Testalkatra: 182 cm vagyok, széles vállú és széles csípőjű (jó esetben keskeny derekú), inkább fenék tájon gömbölyű, bár a szoptatások fent is dobtak némileg a méreten.
Sötét barna a hajam, világos a bőröm és zöldes-barna a szemem. Az orrom nagy, egyenes.

Hogy szívem szerint ki játszana engem életem filmjében... Ezen jó gondolkodni :) De a kedvenc színésznőim nem passzolnak.

Nektek ki lenne a híres ikertesótok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...