2018. április 23., hétfő

Minden nap január 1. - #14. Bugyik és Kihívás #11

Ma, hétfő lévén itt volt a takarítónőnk, és amíg ő szépen haladt a házi munkával, addig én foglalkoztam a gyerekekkel, meg a háló/játszószobai teendőkkel. Így bukkantam rá a textilfilceimre, amik meglepő módon még mindig fognak, pedig lassan 10 éve, hogy megvannak. Az egyik textilfilccel pedig bejelöltük Rebus bugyijainak a hátulját, így végre azt is fel tudja egyedül venni, nincs kifogás, öltözhet egyedül. Ezzel is nyerek egy kis időt ;)

Emellett folytattam a kihívássorozatom, ma is húzott nekem egyet Rebus:

Menj el úszni!
A vicces benne az, hogy tök rég erre várok, hogy ezt húzza ki, és egy hete végül megráztam magam, hogy ugyan, anélkül is elmehetek úszni, hogy kihúzná, meg is beszéltük egyik barátnőmmel, május 5-én megyünk, és kipróbáljuk a veresi uszodát! :) (sajnos a közelben nincs nagyon rendes uszoda, ennek meg hülye a nyitvatartási ideje, és csak hétvége jöhet szóba, azt meg nehezebb összehozni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...