2018. április 25., szerda

Minden nap január 1. - #16. Szanálás, szanálás, szanálás és Kihívás #12.

Ma ismét húzott nekem Rebus egy kihívást:

Lomtalaníts ki 25 dolgot a héten!


Amúgy is ezt terveztem mára, hát meg is csináltam. Rebus Anyáéknál volt, Balázzsal kettesben szuperül lehetett játékokat is ruhákat szanálni. Meg átrendezni. Fogok írni szerintem a családnak, barátoknak egy bejegyzést az alábbi fotókkal, hogy érezzék a súlyát: ha ajándékot szeretnének venni a gyerekeknek, inkább egyeztessenek velünk... Játékkal - nekik is köszönhetően - jól el vagyunk most látva. Van egy rész, ahol csak azok a játékok vannak, amibe majd belenőnek.
Ezen  kívül az ingyenes csoportba feltettem 3 dolgot, és mindennek lett gazdája, az egyiket már ma elvitték, a többit majd holnap egyeztetem :)

Ez csupán a játékkölcsönző. Könyvek, plüssök, figurák, babák

A "majd belenőnek" szekció, ill. egy doboz
plüss/baba egy esetleges harmadik gyereknek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...