2018. május 4., péntek

Minden nap január 1. - #19. és #20. Add tovább! és Kihívás #13.

Még mindig tart a kihívásom, tök jó! Eddig már felkerestem több csomagolásmentes lehetőséget is, amivel az életem is egyszerűsödött, újra tornázom és elkezdtem lábtornázni is, a tikkasztó melegnek jó időnek köszönhetően rengeteget vagyunk kint, és szép lassan haladunk a lomtalanítással is - sőt, az új helyüket is sikeresen keresem és találom! (Nem csak egy dobozba kerülnek be, továbbra is értékes helyet foglalva.) Tartom magam a no poo-hoz, a fa fogkeféhez, egyre többször és több mindenre használom a textilzsepiket, elhagytuk a szemeteszsákot, kipróbáltam a rizstejet, néhány új receptet, és igyekszem többet pihenni, aludni... több-kevesebb sikerrel.

A Zsámboki Biokert és a Maxberry-t is ajánlottam ismerősnek, családtagnak, a család még kóstolót is kapott, sőt, a Biokert almáján egyik nővéremmel osztoztunk, a másiknak fokhagymákat adtam (az az egyetlen, amit tuti nem fogunk annyit használni, amennyit ők egy dobozba küldenek). Ha pedig ezek az emberek is elkezdenek itt vásárolni, akkor az ő hulladéktermelésük is csökken, ami tök jó, ráadásul támogatják ezeket a szuper helyeket, így reményeim szerint sokáig tudnak működni (és sokáig tudok majd ott vásárolni). :)

Ma pedig Rebus új kihívást húzott nekem:

Tudj le 5 perc alatt valamit, amit már régóta halogatsz!

Háh, egyből eszembe jutott pár dolog... Végül a legfontosabbakat intéztem el. Végre felhívtam a gyerekfogorvost, és majdnem a gyerekkardiológiát is, de aztán kiderült, hogy legközelebb csak hétfőn tudok ott időpontot kérni (Nincs semmi baj, senki se aggódjon! Kontrollra megyünk, ahol semmilyen rossz hírt nem kaphatunk, csak jót vagy kicsit kevésbé jót.). Lehet már a gyerekek mellett ilyen pár perces telefonálásokat lezavarni, nem kell a tökéletes időpontra várni.

Emellett pedig rendeltem a Hulladékmentes-ről körömkefét, levendula illóolajat (a saját készítésű dezodoromhoz) és egy olívaolajas szappant (Végre! Egy szappan, amiben nincs se shea, se kókusz se kakaóvaj! Egy magyar zsíradékos még jobb lenne, de egye fene.). Ez pedig mind a Zero waste otthon c. könyvvel együtt fog érkezni, amit végül megrendeltem ^^ Alig várom már! Jövő héten adják postára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...